آموزشگاه اینترنتی یک کاردان کامپیوتر

آموزشهای تخصصی ، مقدماتی و پیشرفته در زمینه کامپیوتر ، ویندوز و اینترنت ، توسعه و مدیریت وبلاگ و وبسایت ، شبکه های اجتماعی

آموزشگاه اینترنتی یک کاردان کامپیوتر

آموزشهای تخصصی ، مقدماتی و پیشرفته در زمینه کامپیوتر ، ویندوز و اینترنت ، توسعه و مدیریت وبلاگ و وبسایت ، شبکه های اجتماعی

در اینجا میتوانید آموزشهای کاملی در زمینه های مختلف کامپیوتر ، از جمله ویندوز ، نرم افزارهای تحت ویندوز ، توسعه و مدیریت وبلاگ و وبسایت ، شبکه های اجتماعی ، ایمیل و .. یاد بگیرید .
شماره تماس من جهت پشتیبانی از 10 صبح تا 10 شب :
09395025638
حامد سلیمی
h.pesfan@gmail.com

دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم و رایگان

چگونه از یوتیوب با لینک مستقیم ، سرعت بالا و به صورت رایگان دانلود کنیم ؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا دو روش متفاوت و بسیار آسان و کاربردی را به شما آموزش بدهیم .



1- با آپارات از یوتیوب دانلود کنید !


دانلود رایگان از یوتیوب

روش اول برای دانلود از یوتیوب ، استفاده از سیستم اشتراک گذاری ِ ویدیوی آپارات است ! شاید بپرسید چگونه ؟ اما سایت آپارات (www.Aparat.com) این قابلیت را دارد ! کافی ست همین حالا به صورت رایگان وارد سایت آپارات بشوید و از قسمت عضویت اقدام به ساخت یک اکانت به صورت رایگان بکنید . در مرحله ی بعد به قسمت بارگذاری ویدیو وارد بشوید (قسمت بالا سمت چپ) و طبق تصویر زیر ، لینک ویدیوی یوتیوب مورد نظر خودتان را وارد می کنید . بعد روی ادامه کلیک می کنید و بسته به میزان حجم ویدیوی شما ، دو سه دقیقه منتظر می مانید . در آخر ، ویدیو بارگذاری شده و شما می توانید با 3 کیفیت متفاوت آن را از آپارات دانلود کنید و تازه ! با دیگران هم به اشتراک بگذارید !


2 - استفاده از سایت های واسط و مستقیم کننده ویدیوهای یوتیوب


دانلود از یوتیوب

سایت های زیادی هستند که به عنوان واسط به شما خدمت رسانی می کنند . شما می توانید ویدیوهای یوتیوب یا هر سیستم اشتراک گذاری معتبر دیگری را از این واسطه ها دانلود کنید . اغلب آن ها میزان ترافیک رایگانی را در ابتدا به شما می دهند و برای استفاده ی بیشتر می توانید حجم مورد نظر خود را با هزینه ی بسیار مناسبی خریداری کنید و با خیال راحت ، نه تنها از یوتیوب ، بلکه از سایت های معتبر دیگری هم با لینک مستقیم ویدیوهایتان را دانلود کنید !

به عنوان مثال :داسان (Dasan.ir) و فایل گیر (Filegir.com) دو نمونه از این واسط ها هستند که شما با یک جست و جوی ساده در گوگل می توانید وبسایت مورد علاقه ی خود را در زمینه ی دانلود مستقیم از یوتیوب پیدا بکنید .

شما چه روشی برای دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم سراغ دارید ؟ در قسمت نظرات بنویسید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی