آموزشگاه اینترنتی یک کاردان کامپیوتر

آموزشهای تخصصی ، مقدماتی و پیشرفته در زمینه کامپیوتر ، ویندوز و اینترنت ، توسعه و مدیریت وبلاگ و وبسایت ، شبکه های اجتماعی

آموزشگاه اینترنتی یک کاردان کامپیوتر

آموزشهای تخصصی ، مقدماتی و پیشرفته در زمینه کامپیوتر ، ویندوز و اینترنت ، توسعه و مدیریت وبلاگ و وبسایت ، شبکه های اجتماعی

در اینجا میتوانید آموزشهای کاملی در زمینه های مختلف کامپیوتر ، از جمله ویندوز ، نرم افزارهای تحت ویندوز ، توسعه و مدیریت وبلاگ و وبسایت ، شبکه های اجتماعی ، ایمیل و .. یاد بگیرید .
شماره تماس من جهت پشتیبانی از 10 صبح تا 10 شب :
09395025638
حامد سلیمی
h.pesfan@gmail.com

آموزش تلگرام و جلویگری از هک شدن


همیشه دوستان ، آشنایان و اقوامی را دیده ام که سوالات مختلفی راجع به تلگرام دارند .
از نحوه ی تنظیمات تا خطاها و مسائل مختلف . خیلی از آنها هم نگران هک شدن و حفظ امنیتت تلفن همراه خود و اطلاعات تلگرامشان هستند . با توجه به وجود دغدغه های مختلفی که در زمینه ی لو رفتن اطلاعات تلگرام و هک شدن وجود دارد ، تصمیم گرفتم یک ویدیوی آموزشی کامل از صفر تا صد درباره ی تلگرام تهیه کنم . در این ویدیوی 40 دقیقه ای ، ده ها نکته و حالات مختلف تنظیم ، حریم شخصی و امنیت در تلگرام به صورت زنده توسط من آموزش داده می شوند . همزمان با این ها ، موارد بسیار مهم و ضروری و اورژانسی مختلفی هم توسط من بیان می شوند . برای دانلود این ویدیو و آگاهی کامل از آموزشهایی که در آن وجود دارند ، متن ادامه را مطالعه بفرمایید .

پکیج آموزش تلگرام

آیا فایلی که دانلود می کنم فقط تصویری است ؟

خیر . در این فایل من همراه با کارها و آموزش هایی که انجام می دهم ، به صورت گفتاری هم با شما صحبت می کنم . مزیت این نوع آموزش این است که در کنار هر نکته ی تصویری ، چند کار مهم را هم به صورت شنیداری از من می شنوید و یاد می گیرید .

من همیشه دغدغه ی هک شدن داشته ام . خیلی ها به من گفته اند تو را هک می کنیم . آیا این آموزش به من کمک می کند ؟

صد البته . یکی از دلایل اصلی ساخت این آموزش شما بوده اید . در این ویدیو صفر تا صد امنیت و حفظ حریم شخصی در تلگرام را به صورت کاملا ساده و ابتدایی تا فوق پیشرفته آموزش داده ام . تمام راه و چاه های مختلف تلگرام را برای شما بازگو کرده ام تا خیالتان از تمام جهات راحت باشد .

از کجا بدانم شما به تلگرام تسلط دارید و می توانید همه چیز را به من کامل آموزش بدهید ؟

این سوال خوبی است . شما باید همیشه صلاحیت آموزش دهنده ها را در همه جا بررسی بکنید . من سه سال در هنرستان و چهار سال در دانشگاه به صورت آکادمیک در رشته ی نرم افزار کامپیوتر تحصیل کرده ام . از دو دانشگاه معتبر در اصفهان مدرک تحصیلی دارم و علاوه بر این ، در شرکت های زیادی نقش پشتیبان سیستم های کامپیوتری را ایفا کرده ام . بگذریم که در کنار این ها ، 15 سال است که به صورت مداوم در زمینه ی اینترنت مشغول ارائه ی خدمات در زمینه های مختلف بوده ام و انواع و اقسام مدارک را در زمینه های مختلف کسب کرده ام .

من همیشه فضای حافظه تلفن همراهم پر می شود و تمام عکسها و ویدیوهای تلگرام به صورت خودکار وارد گوشی من می شوند . آیا راه حلی هست ؟

بله دوست عزیزم . مسئله ی شما تنها یکی از ده ها مسئله ایست که به صورت شفاف در این بسته آموزشی یاد داده می شود . شما نه تنها در رابطه با این مورد ، بلکه راجع به ده ها زمینه ی آموزشی دیگر در ابعاد مختلف تلگرام به صورت موشکافانه تسلیح می شوید . ممکن است در مواقع مختلف دچار خطاهای مختلفی بشوید و Error های مختلفی از تلگرام بگیرید . راه کار تمام آن ها در این ویدیو گنجانده شده . به نحوی که می توانم با اطمینان بگویم هیچ چیزی راجع به تلگرام ، تنظیمات حریم شخصی و همچنین حفظ امنیت و جلوگیری از هک شدن نیست که شما به آن فکر بکنید و در این ویدیو توضیح داده نشده باشد . از لحظه ی نصب به روش های مختلف تا انواع و اقسام ویژگی ها و کاربردهای تلگرام در این مجموعه ویدیویی گنجانده شده است . با داشتن این مجموعه آموزشی شما دارای یک مرجع دائمی و همیشگی برای یادگیری تلگرام هستید . در یک کلام ، هر آنچه که راجع به تلگرام می تواند مطرح بشود و وجود داشته باشد ، به صورت گام به گام و واضح به شما آموزش داده شده است .

آیا من اصلا احتیاجی به این مجموعه آموزشی دارم ؟

اختیار با شماست . اگر نمی خواهید بررسی کنید که تا به حال چه کسانی به گوشی و تلگرام شما نفوذ کرده اند ، اگر نمی خواهید بدانید که چگونه از هک شدن و لو رفتن پیغام ها و اطلاعات تان جلوگیری کنید ، اگر نمی خواهید در فضایی که هر روز مودم های اتصال به اینترنت هک می شوند و بسته های آموزشی هک تلگرام فروخته می شوند خودتان را مقاوم و ایمن کنید ، می توانید این مجموعه را از دست بدهید !

آیا می توانم با شما در ارتباط باشم ؟

صد البته دوست عزیز . من حامد سلیمی هستم و شماره همراه من 09395025638 می باشد . شما هر زمان که احساس کردید به کمک های بیشتری احتیاج دارید می توانید از ساعت 10 صبح تا 8 شب راجع به آن سوال بکنید . همانطور که در ویدیو توضیح می دهم ، شما با خرید این مجموعه ، من را به عنوان پشتیبان امنیت ، نحوه ی استفاده و صفر تا صد تلگرام در کنار خود دارید .

چگونه تضمین می کنید این ویدیو همیشه برای من کاربرد داشته باشد ؟

علاوه بر توضیحاتی که راجع به جامع بودن و صفر تا صد بودن این ویدیوی آموزشی داده ام ، شما پس از خرید و دانلود این ویدیو ، به مدت 5 سال از تمام آپدیت هایی که به صورت فایل ویدیویی و صوتی به این مجموعه اضافه می شود برخوردار می شوید . یعنی اگر مثلا یک سال دیگر از سر تا پای تلگرام عوض شد و سیستم آن ارتقا پیدا کرد شما ویدیوهای جدیدی راجع به امکانات تازه و نکات امنیتی بیشتر آن دریافت خواهید کرد . در واقع شما با یک بار خرید ، به مدت 5 سال از ویدیوهای بعدی در این زمینه از طریق ایمیل و به صورت رایگان برخوردار می شوید و می توانید دانلودشان کنید .

آموزش جلوگیری از هک تلگرام

برای سفارش این ویدیوی آموزشی گسترده و نایاب هم اکنون روی لینک زیر کلیک کنید و بعد از مشاهده ی مشخصات بیشتر از فایل آموزشی و پرداخت آنلاین ، می توانید بلافاصله دانلود کنید و یا اینکه لینک دانلود را ذخیره کنید و هر موقع که دوست داشتید به دانلود آن بپردازید .


همیشه دوستان ، آشنایان و اقوامی را دیده ام که سوالات مختلفی راجع به تلگرام دارند . از نحوه ی تنظیمات تا خطاها و مسائل مختلف . خیلی از آنها هم نگران هک شدن و حفظ امنیتت تلفن همراه خود و اطلاعات تلگرامشان هستند . با توجه به وجود دغدغه های مختلفی که در زمینه ی لو رفتن اطلاعات تلگرام و هک شدن وجود دارد ، تصمیم گرفتم یک ویدیوی آموزشی کامل از صفر تا صد درباره ی تلگرام تهیه کنم . در این ویدیوی 40 دقیقه ای ، ده ها نکته و حالات مختلف تنظیم ، حریم شخصی و امنیت در تلگرام به صورت زنده توسط من آموزش داده می ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی