آموزشگاه اینترنتی یک کاردان کامپیوتر

آموزشهای تخصصی ، مقدماتی و پیشرفته در زمینه کامپیوتر ، ویندوز و اینترنت ، توسعه و مدیریت وبلاگ و وبسایت ، شبکه های اجتماعی

آموزشگاه اینترنتی یک کاردان کامپیوتر

آموزشهای تخصصی ، مقدماتی و پیشرفته در زمینه کامپیوتر ، ویندوز و اینترنت ، توسعه و مدیریت وبلاگ و وبسایت ، شبکه های اجتماعی

در اینجا میتوانید آموزشهای کاملی در زمینه های مختلف کامپیوتر ، از جمله ویندوز ، نرم افزارهای تحت ویندوز ، توسعه و مدیریت وبلاگ و وبسایت ، شبکه های اجتماعی ، ایمیل و .. یاد بگیرید .
شماره تماس من جهت پشتیبانی از 10 صبح تا 10 شب :
09395025638
حامد سلیمی
h.pesfan@gmail.com

redirect indexed results


ممکن است سایت و دامین قبلی شما به هر دلیلی دیگر دسترس نباشد یا خدایی نکرده و به صورت اشتباهی فیلتر شده باشد . این پایان کار شما نیست و در این ویدیوی آموزشی به شما یاد می دهیم که چگونه با استفاده از سه مرحله ی گوگل وبمستر و همچنین کد ویژه ی ریدایرکت نظیر به نظیر بهینه و مفید مخصوص Htaccess تمام صفحات ثبت شده دامین قبلی تان در گوگل و بازدیدها و ورودی های آن را به دامین جدید انتقال بدهید و در کمتر از 3 روز 80 درصد بازدید اصلی خود را برگردانید .

چرا باید به من و این ویدیو اطمینان کنید ؟

- چون من بالای 20 سایت پربازدید را به همین روش انتقال بازدید و تغییر نتیجه داده ام .

- چون من توانسته ام یک سایت را حدود 30 بار با این روش به 30 دامین جدید انتقال بدهم و به صورت کاملا اصولی بازدید هر 30 دامین قبلی را به جدیدترین دامین انتقال بدهم .

-  چون من آموزش کامل این کار را با رعایت تمام قوانین مد نظر گوگل که در ویدیوهای آموزشی کارکنان آن شرح داده می شود به شما یاد داده ام 

- چون من تغییر آدرس نتایج ثبت شده در گوگل را کاملا بهینه انجام می دهم به صورتی که هیچ گونه Error در گوگل وبمستر برای شما بوجود نیاید .

- چون با استفاده از روش کامل و جامع من ، گوگل علاوه بر تغییر نتایج دامین قبلی تان به دامین جدید در صفحات جستجوی کاربران ، مطالب جدید دامین جدیدتان را با شتاب بیشتر ایندکس می کند .

- چون من 15 سال است که وبمستر هستم و درآمدهای هنگفتم را بارها با این روش حفظ کرده ام .

محتوای دقیق این بسته ی آموزشی چیست ؟

- این ویدیوی 26 دقیقه با کیفیت HD ذخیره شده و با نرم افزار Handbrake با حفظ کیفیت اصلی ، کاهش حجم داده شده است .

- در کنار ویدیو ، شما یک فایل متنی که شامل جدیدترین کد مخصوص ریدایرکت 301 (کدهای موجود در سراسر اینترنت ، حتی سایتهای خارجی را هم فراموش کنید . این کد با دستورالعمل جدیدی کار می کند) و نحوه ی آموزش آن در هاست و فایل Htaccess است دریافت می کنید .

- در این ویدیو شما با یک افزونه وردپرس بسیار کاربردی و مهم برای تسریع در روند تغییر آدرس های ثبت شده ی شما در گوگل آشنا می شوید .

- در این ویدیو شما دو روش حیاتی را که در جایی به آن اشاره نمی شود یاد می گیرید . این دو روش برای تحت فشار قرار دادن گوگل به تغییر 3 روزه است .

آیا این ویدیوی آموزشی و راهکارهای آن فقط برای کسانی که سایتشان با وردپرس باشد مناسب است ؟

لزوما نه . اگر چه مبنای این ویدیو این است که شما سایتتان را با وردپرس راه اندازی کرده اید اما می توانید به نسبت سیستم مدیریت محتوا و حتی وبلاگ خود از این آموزش جامع و کامل و نایاب استفاده کنید .

با این آموزش به چه نتیجه ای می رسم ؟

شما با گذراندن این آموزش ویدیویی و انجام مراحل ریز گفته شده در آن ، در کمتر از 3 روز 80 درصد بازدید اصلی دامین قبلی تان را به دامین جدید انتقال می دهید و همچنین تمام نتایج ایندکس شده در گوگل را با کمک گوگل و راهکارهایی که یاد می دهیم در همین مدت زمان عوض می کنید .

من سوال های دیگری هم در این زمینه دارم ، چه کار کنم ؟

شما می توانید همین حالا با شماره ی 09395025638 (حامد سلیمی) تماس بگیرید . من پاسخگوی سوالات دیگر شما در این زمینه هستم . اگر با دیدن ویدیو احساس کردید که به آموزش بیشتر و حتی مقدماتی تری در این زمینه و زمینه های مشابه نیاز دارید می توانید در خواست بدهید تا فایل ویدیویی ِ آموزش اضافه بشود .

با خرید این مجموعه چه سودی می کنم ؟

علاوه بر رفع نیازتان با ویدیو و فایل ضمیمه شده ، شما می توانید من را به عنوان یک مرجع امین در این زمینه ، به عنوان یک مشاور و راهنما در کنار خودتان داشته باشید . ویدیویهای آپدیتی و تکمیلی این مجموعه را شما به صورت رایگان دریافت خواهید کرد .

این حق شماست که کسب و کار و وبسایتتان یک رویه ی پایدار و پر رونق داشته باشد . من در کنار شما هستم .

 

آموزش کد ریدایرکت 301 نظیر به نظیر

 

ایمیل من : H.Pesfan@gmail.com

شماره تماس با من : 09395025638 - حامد سلیمی

مشخصات فایل ها :

ویدیو :

زمان : 27 دقیقه

حجم : 39 مگابایت

پسوند : Mp4

فایل متنی حاوی کد : 1 کیلوبایت

توضیح : روی دریافت فایل کلیک کنید و در صفحه ی جدید ،به قسمت پرداخت وجه بروید .

ممکن است سایت و دامین قبلی شما به هر دلیلی دیگر دسترس نباشد یا خدایی نکرده و به صورت اشتباهی فیلتر شده باشد . این پایان کار شما نیست و در این ویدیوی آموزشی به شما یاد می دهیم که چگونه با استفاده از سه مرحله ی گوگل وبمستر و همچنین کد ویژه ی ریدایرکت نظیر به نظیر بهینه و مفید مخصوص Htaccess تمام صفحات ثبت شده دامین قبلی تان در گوگل و بازدیدها و ورودی های آن را به دامین جدید انتقال بدهید و در کمتر از 3 روز 80 درصد بازدید اصلی خود را برگردانید . چرا باید به من و این ویدیو اطمینان کنید ؟ - چون من ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی